tisdag 11 december 2012

Hemligt paket...

När jag kom från Umeå stod detta paket och väntade på mig! Fick för ett tag sedan ett mail från Haugen-gruppen och en förfrågan om de skulle få skicka ett paket med varuprover till mig. JA-tack svarade jag såklart, brukar inte tacka nej till gratis-produkter;) 

En stor låda med spännande text gömde sig paketet!
Ännu mer spännande innehåll i form av:
 En påse chips
2 påsar oliver
3 burkar sylt
2 paket te
1 flaska olivolja
och 1 burk karamelliserad mjölk

Har inte hunnit testa några produkter ännu, förutom den karamelliserade mjölken som jag hade köpt själv innan och använt till pannacotta. Det receptet hittar ni HÄR!

Men jag ser mycket framemot att testa alla dessa produkter framöver, så stort tack till Haugen-gruppen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar