lördag 20 augusti 2011

Nytt porslin

Tänkte bara passa på att visa min nyaste investering. Denna vackra "M-serie" hittade jag i somras i Piteå och kunde bara inte motstå. Butiken heter Vackra Sara/Madame filurs lilla krypin. Jättemysig butik med massor av fina saker, helt i min smak. 
 I serien finns det även kaffekoppar med fat och assietter. Så jag vet precis vad jag ska önska mig när jag fyller år...
 Även den fina rosen kommer därifrån. Priserna på porslinet ligger runt 200/styck. Fynd för så fint tycker jag!

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du gilla Madame Filurs Lilla Krypin! Nu blir vi större, Vackra Sara har tyvärr slagit igen sina portar... Men då öppnas möjligheten för Filuran att bli större, vi har nu hela lokalen. Känns riktigt spännande och kul! Håller på för fullt att fixa i ordning och det blir så bra! Passa på att titta in på Tjejkvällen som anordnas 26 april, välkommen!

    SvaraRadera