söndag 4 december 2011

Julfest!

Igår hade vi julfest här hemma med mina arbetskompisar. Vi hade en jättetrevlig kväll där vi hade knytkalas med en massa god julmat, drack glögg och spelade julklappsspelet. 
 Hela julbordet är uppdukat och alla är glada och hungriga :)
 13 stycken blev vi och alla rymdes runt bordet och mätta blev vi allihopa!
En jättefin orkidé fick jag av min snälla arbetskompisar...
Så vacker!
 Och en ananas!
Den supersmarriga efterrätt som Josse gjort blev en perfekt avslutning på middagen. Måste nog tigga till mig receptet....
 Kvällen avslutades med julklappsspelet där jag lyckades vinna..
 2 stycken fina julgransbollar som jag ska hänga i fönstret...
Ischoklad...
4 stycken jättefina glasunderlägg i filt...
Och en jättesöt bricka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar