söndag 1 januari 2012

Gott nytt år!

Gott nytt år på er alla! Såg precis att jag gjort exakt 200 inlägg på bloggen under 2011. Det lär nog bli desto fler under detta år tror och hoppas jag. Hoppas ni haft en trevlig nyårsafton och en bra inledning på 2012. Igår jobbade jag hela dagen lång, men hade riktigt trevligt. Vi åt en supergod middag som inleddes med: *Västerbottensostpaj till förrätt som vi toppade med en klick creme fraiche, sikrom, hackad röd lök och en dillkvist. 
*Till varmrätt blev det sedan helstekt oxfilè, potatisgratäng, kantarellsås, vitlöksgratinerade tomathalvor, sallad och vitlöksbröd.
*Till efterrätt blev det pavlovatårta, alltså en marängbotten toppad med glass, bär, grädde och vitchoklad. 
Såååå himla gott och så mycket vi åt! Lite synd bara att jag inte hade kameran med mig, men ni förstår nog ändå hoppas jag. 

Idag började jag jobba redan kl 8. Men vi har haft en riktigt mysig och trevlig dag på jobbet. En bra start på det nya året med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar