tisdag 22 maj 2012

Oväntat besök

Jag har världens otur just nu på hälsofronten, eller egentligen haft det ett bra tag...Har i flera år haft besvär till och från med ryggen och som jag skrivit tidigare varit sjuk i influensa och varit helt utan röst i flera veckor. Rösten har jag faktiskt fått tillbaka sen en vecka ungefär även om jag fortfarande är lite hes. Men, åter till min rygg som nu är allt annat än bra. Sen ca 3 månader tillbaka började jag ha känningar ut i vänster ben och under tiden jag var hemma för halsen började benkänningarna utvecklas till rejäl bensmärta med domningar ända ner i foten. Detta har nu bara blivit värre och värre och numera kan jag knappt gå och stå. Otroligt trist är det och nu väntar jag bara på röntgen och därefter förmodligen operation av diskbråck. Håller bara tummarna att det ska gå så fort som möjligt.

Lite gladare blev jag dock när två arbetskompisar kom förbi idag men en superfin blomma och hälsningar om jag var saknad och skulle krya på mig. Jag har verkligen världen bästa arbetskompisar! Värmer verkligen i hjärtat ♥ 
Sååå fin, kommer att passa perfekt på vårt lilla trädgårdsbord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar