fredag 8 januari 2021

Nystart!

Nytt år och nya möjligheter säger man ju! Jag har länge haft funderingar på att starta igång bloggen igen och nu äntligen tar jag tag i det. Intresset för att laga mat och testa nya recept har på sistone blivit större. Från maj förra året har jag ätit lågkolhydratkost/lchf och det har varit riktigt bra för mig och min hälsa. Jag mår bättre nu än på länge och äter sååå gott, vilket också gör att jag vill dela med mig av alla goda recept och samtidigt spara dom för egen skull. Hoppas ni också ska gilla det!

2 kommentarer:

  1. SÅÅ glad för din blogg och dina recept. Vi försöker oxå äta lågkolhydratkost så mycket det går.Jättebra att du ger tips på vad man kan ha till olika rätter....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Så glad att du uppskattar mina recept. Nu är igång igen efter ett litet uppehåll. Ha det gott, kram.

      Radera