fredag 29 juni 2012

Mutti-vinst!

Kommer ni ihåg att jag för en tid sedan var med i en pizzatävling hos cookies n dreams där man kunde vinna tomatprodukter från Mutti. Faktiskt hade jag sån tur att jag vann!!! Mitt bidrag till tävlingen var "pizza på grillen" och det inlägget hittar ni (HÄR). Vinsten, ett stort välfyllt paket hämtade jag ut för nån dag sedan och detta var vad jag vann:
En massa läckra produkter allt från tomatsåser, tomater på burk, ketchup och en spännande tomatvinäger som jag ska testa här framöver. Känns jättekul och spännande!

3 kommentarer:

  1. Hej! Har just hittat till din blogg som passar mig perfekt. Stilren, fina bilder och enkla recept skriven med stor lättläst stil. Har ännu inte hunnit pröva något recept, men var så säker, det kommer att hända vilken dag som helst. Fortsätt i samma stil så blir i alla fall jag jätteglad. Det finns så många oinspirerande bloggar. Ha en trevlig helg. Hälsningar Ewa utan egen blogg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Ewa! Så glad jag blir när jag läser din fina kommentar:) Du är verkligen välkommen hit. Hoppas du hittar något du gillar.
      Kram till dig!

      Radera
  2. Men vilken turgumma du är! Grattis till vinsten!

    SvaraRadera